Preview

Bulletin of the State University of Education. Series: Psychology

Advanced search

THEORETICAL AND METHODOLOGICAL BASIS OF COMPLEMENTARY SOCIAL COURSES IN COLLEGE

Abstract

The author of the article talks about quality of complementary social courses in
college. During these courses students are supposed to learn basic skills like using IT,
communicating, advertasing, law and the ability to learn new skills.

About the Author

Т. Галкина
Российский государственный социальный университет
Russian Federation


References

1. Концепция модернизации российского образования на период до 2010 года. - М., 2002. - 24 с.

2. Матвеева Т.В., Машкова Н.В. Стратегические и мотивационные аспекты развития системы бизнес-образования. // Болонский процесс: развитие менеджмента и маркетинга: материалы III Международной научно-практической конференции, 12-13 декабря 2006 г. в 2 ч. - Екатеринбург: УГТУ-УПИ, 2006. - Ч. 2.- 241.с.


Review

Views: 29


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2949-5113 (Print)
ISSN 2949-5105 (Online)